Monday, November 19, 2012

Ettevõtjad, kes on vastutavad organisatsiooni toimimise eest peavad arvestama sellega, et organisatsioon ei toimi ilma tagasisidet andmata. Tuleb mõelda suurelt ning paika panna sihid, kuhu on soov jõuda. Selleni jõudmiseks tuleb võib-olla ühendada mitu ettevõtet, kas siis ostmise või liitmise läbi.
Selleks, et organisatsioon toimiks on vaja mõelda n-ö väljaspool kasti. Sellest ainult ei piisa, kui organisatsioon seesmiselt töötab. Lisaks töötajatele on tähtsad kliendid, investorid, ajakirjanikud, reporterid, toode ise jne. Mõelda, et meedia ei kajasta firmade tagasilööke/edulugusid on vale. Kindlasti eriti suurfirmade puhul tuleks hoida häid suhteid pressiga. Vajadusel anda intervjuusid ning kirjutada pressiteateid. Väikseimgi möödapanek võib ettevõtte reputatsiooni maatasa teha. Maine halvenemisega kaasneb investorite mure oma investeeringu pärast ning võib juhtuda, et firma jääb rahalisest toetusest ilma. Niimodi võibki alata ettevõtte lagunemine. Samuti ei tohi unustada töötajaid. Nemad on inimesed, kes on firmale kõige lähemal, näevad-kuulevad õnnestumisi/ebaõnnestumisi esimestena. Koju minnes võivad nad arutada probleeme kodustega, kes kasvõi kogemata võivad neist rääkida oma sõpradele ja tuttavatele, kes omakorda võivad seda levitama hakata. Seega tuleb hoolitseda, et töötajad oleksid rahulolevad, töötingimused head ning probleemide korral võimalus piisavalt infot saada, kuidas edasi toimida. Ära ei tohi unustada ka toodet, mida firma müüb, promob või valmistab. Halva kvaliteedi puhul pettuvad kliendid, kes ei pruugi enam selle ettevõtte poole pöörduda. See võib ka kaasa tuua maine languse. Kõik on omavahel seoses, ei tohi ära unustada ühtki pusletükki.

No comments:

Post a Comment